Програмна IP-АТС MiniLira - це рішення, яке дозволить Вам в найкоротші терміни телефонізувати офіс, інтернет-магазин і отримати широкий функціонал офісної АТС бізнес-класу, такі як: голосове меню (IVR), короткий план внутрішньої нумерації, переведення/утримання викликів між співробітниками, запис розмов, відправка і прийом SMS-повідомлень.

MiniLira виконує наступні завдання:

  • Знижує витрати на місцеві, мобільні, міжміські та міжнародні дзвінки.
  • Об'єднує всі підрозділи, філії та віддалені робочі місця в єдину мережу з загальною внутрішньою нумерацією та доступом до функцій основної IP-АТС.
  • Забезпечує мобільність своїх співробітників.
  • Організація віддалених робочих місць там, де це потрібно, і коли це потрібно.
  • Немає прив'язаності до стаціонарних телефонних номерів.

Переваги IP-АТС:

  • Голосове меню (IVR).
  • Деталізація і тарифікація дзвінків.
  • SMS-сервер.
  • Дешевий мобільний зв'язок через GSM-шлюзи.
  • Інтелектуальна обробка вхідних та вихідних дзвінків.
  • Переадресація викликів.
  • Запис розмов.

Програмна IP-АТС MiniLira замінює офісну АТС, її використовують для створення корпоративної телефонної мережі та здешевлення послуг зв'язку.

Якщо Вам необхідно здійснювати велику кількість дзвінків на мобільні телефони, АТС MiniLira - найкраще рішення для зниження вартості телефонних переговорів.

Традиційний підхід до вирішення цих завдань передбачає наявність великої кількості обладнання, як наслідок, рішення виходить дуже дорогим. А в більшості випадків, ще й недоступним для компаній малого і навіть середнього бізнесу.

Програмна IP-АТС MiniLira надає необмежені можливості масштабування і дозволяє створювати багатоканальні рішення шляхом встановлення необхідного числа GSM-модемів в USB порт комп'ютера АТС MiniLira.

Програмна АТС MiniLira - це комунікаційна система, що об'єднує телефонію в єдину цілісну структуру, яка дозволяє збільшити продуктивність персоналу і знизити операційні витрати. Замініть недоліки застарілої апаратної АТС на нові комунікаційні можливості, які зроблять роботу Ваших співробітників більш продуктивною, а діяльність компанії ефективною і конкурентоспроможною.

Можливості АТС MiniLira

  1. Комутація абонентів всередині офісної мережі.
  2. Переадресація дзвінка по сигналу «.зайнято». або в разі відсутності відповіді.
  3. Можливість абонентам здійснювати дзвінки на зовнішні мережі, в тому числі мережу загального користування.
  4. Інтерактивне голосове меню (IVR).
  5. Груповий виклик (сигнал виклику приходить одночасно до кількох абонентів).
  6. Розподілення прав доступу на міські, мобільні, міжміські та міжнародні виклики.
  7. Ведення статистики дзвінків.
  8. SIP-реєстрація: статична чи динамічна.
  9. Календарний план, розподіл дзвінків відповідно календарному плану.

Переваги IP-АТС

1. Економія при дзвінках на мобільні номери.

Клієнти компанії можуть зі свого мобільного телефону зателефонувати на номер SIM-картки, встановленої в GSM-модемі, який підключений в USB-порт комп'ютера АТС MiniLira. SIP-GSM перенаправить їх виклик в корпоративну IP-мережу, і вони зможуть розмовляти з будь-яким офісом чи співробітником, підключеним до цієї мережі в будь-якому місті. Всі вихідні дзвінки на мобільні телефони також можна направляти через GSM модеми, що значно дешевше, ніж дзвінки з міських номерів.

Для підключення IP-АТС MiniLira достатньо мати стабільне підключення до мережі Інтернет і встановлене програмне забезпечення на комп'ютері, смартфоні або ноутбуці. Ви також можете використовувати спеціальне VoIP-обладнання - це сучасний цифровий IP-телефон, або SIP-адаптер, до якого можна підключити старий аналоговий телефонний апарат або факс.

2. Статистика дзвінків/запис всіх розмов

У закладці "журнал дзвінків" Ви можете вибрати потрібний період часу і прослухати будь-яку записану розмову, а також переглянути статистику всіх вхідних/вихідних дзвінків. Використовуючи статистику АТС MiniLira, Ви зможете проаналізувати дзвінки для покращення якості роботи з абонентами.

3. Голосове привітання в IP-АТС.

Зустрічати всіх абонентів буде голосове привітання IVR. IVR - меню є ідеальним засобом для оперативного інформування клієнта про поточні акції, вирішення типових проблем і перенаправлення на різні відділи компанії.

4. Переадресація.

Безумовна переадресація - це переадресовування усіх викликів. Кожен вхідний дзвінок автоматично переадресовується на обраний Вами номер.

Переадресація, якщо немає відповіді, спрацьовує якщо Ви протягом деякого часу не відповідаєте і на дзвінок, виклик автоматично направляється на обраний Вами раніше номер.

5. Маршрутизація

Розподіл всіх вхідних/вихідних дзвінків по різних відділах компанії з урахуванням змісту повідомлення, ступеня його важливості, часу доби та іншого.

6. «Чорний»/«Білий» список

Позбутися від небажаних дзвінків або обмежити кількість вхідних дзвінків дуже просто. Внесіть номер телефону в чорний список і приймайте тільки потрібні вам виклики. Актуально для власників платних номерів 0-800.

7. Вхідні/вихідні SMS через GSM модем

Дана послуга дозволить вам приймати SMS-повідомлення (або відповіді) від Ваших абонентів. Повідомлення, які Ваші клієнти будуть посилати у форматі SMS, Ви зможете отримувати на електронну пошту, додаток (скрипт) або переглядати у веб-інтерфейсі.

Широкий спектр підключень: програма дозволяє через один GSM-модем відправляти повідомлення з будь-якого числа робочих місць (комп'ютерів).

Розсилка SMS: відправка одинарних SMS-повідомлень, а також масова розсилка SMS-повідомлень адресатам за списком номерів.

8. Надійність і невибагливість в роботі.

Програмна АТС MiniLira не займає багато місця. При виході з ладу одного порту у звичайному апаратному шлюзі, необхідно ремонтувати весь шлюз, а у разі програмного рішення досить просто замінити один модем.

9. Необмежені можливості масштабування.

10. Економія на вартості обладнання.

Вартість рішення:

НазваВартість в грн. (З ПДВ)Кількість
Програмний комплекс IP-АТС MiniLira 9 000 грн. 1
Абонентська плата (підтримка/консультації) 1 500 грн. 12 місяців
USB HUB на 7 портів 1
3G Модем 1

Уявімо таку ситуацію. У вашому офісі працює 20 осіб, а ліній міського зв'язку всього лише 4. Тобто у ваш офіс проведено лише 4 міських номера. Як же поділити їх між всіма співробітниками? Якраз для цих цілей і були створені та використовуються IP-АТС. Це свого роду міні-комп'ютер, до якого приєднуються ці чотири лінії з одного боку, а з іншого боку користувач має можливість створити 20 або більше внутрішніх ліній, поділити їх між кожним співробітником. Ці внутрішні лінії мають можливість переведення виклику один на одного, і при вихідних розмовах використовують по черзі ці чотири міські лінії. Таким чином, ми отримуємо зручну внутрішню мережу телефонних ліній, якою можна забезпечити потреби будь-якого офісу.

У наш час IP-АТС мають додаткові привабливі можливості. Одна з таких можливостей, підключення IP-АТС до комп'ютера, що дає можливість фіксувати час розмови, набрані номери, контролювати вхідний та вихідний зв'язок. Так само є можливість залишати текстове повідомлення всередині мережі, наприклад «.Відлучився на 15 хвилин»..

Встановлення IP-АТС в організації

Діяльність сучасної організації - офісу, підприємства, банку, медичної, державної установи нерозривно пов'язана із забезпеченням ефективної комунікації між її співробітниками та зовнішнім світом. З цим завданням впорається встановлена IP-АТС, що дозволяє значно розвантажити секретаря та оптимізувати комунікацію в організації, оскільки містить функції автосекретаря, голосової пошти, селекторного і конференц-зв'язку.

Основними критеріями вибору IP-АТС є якість зв'язку, ціна, ємність (кількість внутрішніх і зовнішніх ліній), завдання, які повинна вирішувати IP-АТС, і можливість розширення в майбутньому. На ціну АТС значно впливає тип комутації, який буває аналоговий, цифровий і гібридний. Найменша вартість у аналогових типів станцій. Ємність станції значно вища у цифрових IP-АТС, в порівнянні з аналоговими станціями, що може зіграти вирішальну роль при виборі IP-АТС, незважаючи на її велику вартість. Якість зв'язку також вище у цифрових IP-АТС.

Наші фахівці якісно встановлять та налаштують IP-АТС.