Програмний шлюз SIP-GSM Gateway

Програмний SIP-GSM шлюз «Lira» надає необмежені можливості масштабування і дозволяє створювати на будь-якому комп'ютері багатоканальні рішення шляхом встановлення необхідного числа GSM-модемів в USB-порт комп'ютера.

Детальніше...

IP-АТС MiniLira

Програмна IP-АТС MiniLira - це рішення, яке дозволить Вам в найкоротші терміни телефонізувати офіс, інтернет-магазин і отримати широкий функціонал офісної АТС бізнес-класу, такі як: голосове меню (IVR), короткий план внутрішньої нумерації, переведення/утримання викликів між співробітниками, запис розмов, відправка і прийом SMS-повідомлень.

MiniLira виконує наступні завдання:

  • Знижує витрати на місцеві, мобільні, міжміські та міжнародні дзвінки.
  • Об'єднує всі підрозділи, філії та віддалені робочі місця в єдину мережу з загальною внутрішньою нумерацією та доступом до функцій основної IP-АТС.
  • Забезпечує мобільність своїх співробітників.
  • Організація віддалених робочих місць там, де це потрібно, і коли це потрібно.
  • Немає прив'язаності до стаціонарних телефонних номерів.

Детальніше...

LiraCRM

LiraCRM - це система управління взаємовідносинами з клієнтами, дозволяє зробити бізнес ще прибутковішим, оскільки ставить клієнта на головне місце в бізнес-процесах. Включає в себе механізми взаємодії з клієнтами, при яких, потреби клієнта вирішуються першочергово. Це допомагає утримувати нових клієнтів, а вже існуючих робити більш перспективними.

Для досягнення цих цілей система LiraCRM справляється з будь-якими завданнями:

  • Ведення розгорнутої бази клієнтів.
  • Управління продажами.
  • Аналіз та статистика продаж.
  • Недопущення невиконання поставлених задач.
  • Підвищення продуктивності.
  • Управління робочим часом.
  • Покращення якості обслуговування.
  • Контроль за роботою працівників.
  • Досягнення значної економії щомісячних витрат на телефонію.
  • Відкриття нових можливостей в бізнесі.

Детальніше...

Комплекс Call-центр Lira

Програмно-апаратний комплекс Call-центру на базі Softswitch LIRA

На сьогоднішній день багато компаній, тісно працюючих з клієнтами, не можуть обійтись без власного Call-центру. Call-центр не тільки підвищує авторитет в очах клієнтів, але й дозволяє збільшити кількість клієнтів, підвищити рівень обслуговування та пришвидшити роботу.

Особливості програмного комплексу Call-центру LIRA: це гнучкість і простота налаштування, можливість інтегрування системи в існуюче програмне забезпечення компанії (CRM-системи, бухгалтерські системи тощо), можливість інтеграції з усіма типами апаратних АТС і шлюзів IP-телефонії, підтримка усіх типів кінцевого обладнання (аналогові телефони, гарнітури, IP-телефони, USB-телефони). Call-центр LIRA підключається до загальної корпоративної мережі, при необхідності встановлюються шлюзи IP-телефонії. На робочих місцях операторів та адміністраторів встановлюється клієнтське програмне забезпечення чи софтфони. Співробітники компанії, що не входять в Call-центр, також можуть бути підключені до системи, при цьому робочі місця облаштовувати не обов'язково.

Детальніше...